BARCELONA VIBES - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bente Goumans - WaarBenJij.nu BARCELONA VIBES - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bente Goumans - WaarBenJij.nu

BARCELONA VIBES

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 Februari 2017 | Spanje, Barcelona

Een maand geleden stapte ik in het vliegtuig naar mijn nieuwe adres voor de komende vijf maanden. Een maand later kan ik zeggen dat ik volledig ingeburgerd ben in Barcelona, de kleine straatjes steeds beter leer kennen, dezelfde mensen zie in de metro, de stad iedere dag beter leer kennen (lang leve boodschappen doen voor stage) en mijn Spaans iedere dag een klein beetje verbeter.

Om het even kort samen te vatten, voor school zit ik nu vijf maanden in het mooie Barcelona, loop ik stage bij Factor3 Events en zoals ze het zelf graag zeggen: "We are an event company who promote themselves as a boutique event company." Mijn taken bestaan hier vooral uit het benaderen van hotels, restaurants en locaties, het helpen van de werknemers waar nodig en de benodigdheden voor evenementen bestellen of halen bij de Chinese shop waar ik inmiddels vaste klant ben.

Na twee drukke eerste weken bij Factor3 Events, mocht ik afgelopen vrijdag, 24 februari, meehelpen bij mijn eerste event. Bovenop Montjuic, in de regen helaas, mocht ik als een echte Nederlandse, fietsen uitdelen aan klanten, die een tocht (Castle on the hill to the hotel) gingen doen. Zoals jullie waarschijnlijk al raden, was dit niet zo'n heel spannend event en was het vooral wachten op de groepen.

Die week werd ook aan mij gevraagd of ik interesse had om mee te helpen op een event wat georganiseerd zou worden voor een onderdeel van Twitter, tijdens het World Mobile Congress 2017. Dit leek mij natuurlijk supertof en ik zei dan ook volmondig ja, geen idee wat ik kon verwachten!

Op 28 februari was het dan zover. In Hotel W had Twitter een ruimte gehuurd waar ik, samen met een collega van Factor3 Events, vanaf 14u 's middags tot 18.45 alles heb ingericht. Zelfs met alleen maar inrichten, zag het er al geweldig uit. Maar de foto's van het event zelf houden jullie tegoed!

Al met al kan ik zeggen dat deze eerste maand bij Factor3 Events en in Barcelona goed is bevallen en ik kijk uit naar de komende 4 maanden met nog beter weer (het is hier bijna iedere dag rond de 17 graden) en hopelijk nog meer evenementen die ik mag mee maken!



  • 01 Maart 2017 - 20:04

    Greta Goumans:

    Leuk om jou berichtje te lezen aan de andere kant van de wereld. Wij vermaken ons ook heel goed. Op de jachtluipaard na hebben we ze allemaal gezien. Ook the ugly fiveel zijn gespot. Dus je merkt dat reizen en het buitenland wel bij onze familie hoort. Fijn dat je het steeds meer naar je zin hebt. Hou ons op de hoogte, vinden we leuk. Maarten gaat per 1 april voor een paar weken voor een beurs naar Japan, ook ver weg. Bente geniet want het gaat gauw voorbij. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Internship Barcelona

Internship in Barcelona

Recente Reisverslagen:

02 April 2017

Spring in Barcelona

28 Februari 2017

BARCELONA VIBES
Bente

Actief sinds 28 Feb. 2017
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 2253

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 28 Juni 2017

Internship Barcelona

Landen bezocht: