Spring in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bente Goumans - WaarBenJij.nu Spring in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bente Goumans - WaarBenJij.nu

Spring in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Bente

02 April 2017 | Spanje, Barcelona

Tweede reisverslag is feit! Wat vliegt de tijd wanneer je het druk hebt met het plannen van nieuwe events, contact opnemen met restaurants, hotels en activiteiten in Barcelona en de rest van Spanje.

Afgelopen maand heb ik vooral op kantoor gezeten en bovenstaande taken gedaan. En omdat alles hier in het Spaans (en soms Catalaans gaat), gaat het met mijn Spaans ook de goede kant en leer ik iedere dag weer een beetje meer.

Natuurlijk kwam ook deze maand mijn eerste bezoek langs! Samen met Maarten heb ik een bustoer gedaan en alle highlights bezocht van Barcelona. Helaas was dit bezoek al snel over en ging Maarten op zondag alweer weg :(.

Deze maand is Factor3 Events dan ook officieel verhuisd. Vanuit hun "kleinere" office aan Carrer de Casanova, naar een veel groter office aan de Gran Via de les Corts Catalanes, vlakbij de Arc de Triomph van Barcelona, waar ik nu iedere dag langs loop.

Qua weer en temperatuur heb ik echter ook niks te klagen, bijna iedere dag is het hier strakblauw en een temperatuurtje van rond de 20 graden. Helaas is het soms in het weekend wat minder, regenbuitjes en onweerbuitjes hier en daar.

Hopelijk ga ik komende maand wat meer mee maken en mag ik misschien weer mee helpen op een event! Maar voor nu,

hasta luego amigos!

  • 03 April 2017 - 11:06

    Ria Sabo:

    Hoi Bente,

    volgende week komen we naar Barcelona! We arriveren op woensdag 12 april laat en blijven tot Paasdag 16 april in de late namiddag!
    We komen met Belgische vrienden (ttz hij is Belg, zij komt uit 'Catalonie', uit de buurt van Barcelona)
    Vraag me niet waar we logeren: ergens vrij centraal : zij boekten het hotel...ik stuur het je nog door
    Misschien kunnen we je dan wel eens even zien? Als je het niet te druk hebt uiteraard ;-)
    Bestel jij alvast goed weer???
    Misschien tot snel!
    Groetjes en succes nog!

    Ria (en Ivan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Internship Barcelona

Internship in Barcelona

Recente Reisverslagen:

02 April 2017

Spring in Barcelona

28 Februari 2017

BARCELONA VIBES
Bente

Actief sinds 28 Feb. 2017
Verslag gelezen: 966
Totaal aantal bezoekers 2257

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 28 Juni 2017

Internship Barcelona

Landen bezocht: